Bilecik 1. Amatör Lig temsilcisi 1299 Bilecik Spor Kulübünün olağan kongresinde kulübün başkanı değişti.
Bilecik 1. Amatör Lig temsilcisi 1299 Bilecik Spor Kulübü geçtiğimiz günlerde olağan kongreye gitti. Kongrede mevcut başkan Ahmet Topçu yeniden aday olmazken, seçime tek liste halinde giren Muhammet Okur yeni başkan oldu. As Başkan Mehmet Turan, Başkan Yardımcılıkları görevini ise Gültekin Teyran ve Murat Gür üstlenirken, Genel Sekreterliğe ise Ömer Alaca getirildi. Çiçeği burnunda başkan Okur, bu görevi kendisine layık gören herkese teşekkür ederek, “Amacımız 2024-2025 futbol sezonunda Bilecik 1. Amatör Lig mütevazı bir bütçe ile iyi bir takım yapmak. Genç, koşan, mücadele eden bir takım oluşturarak ligde iyi bir konuma gelmek istiyoruz. Bizler spor seven insanlar olarak tüm yönetici arkadaşlarımızla birlikte takımımız lige renk katacağına inanıyoruz” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
50 yeni otobüs Kocaelilere hizmet için yollarda
3118 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
2415 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
2258 kez okundu
4
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
2195 kez okundu
5
Şampiyonlar liginde ondan Lewandowski’den daha iyisi yok!
2070 kez okundu